onsdag 29 augusti 2012

Wonderful

Nu har vi det riktigt bra här i Beijing! (Mats har det däremot tuffare den här veckan med en massa viktiga möten.) Huset är i ordning. Allt funkar tills vidare, är bäst att tillägga. Det är varmt igen, idag ca 37. Underbart! Jag har vant mig vid värmen och njuter av det. I poolen var det 28 grader - knappt att det svalkar.
John har börjat skolan i en ny klass, Reception J, och är på strålande humör när jag hämtar honom. Jag och barnen åkte direkt efter skolan för att äta glass och bada. Efter badet så skjutsade jag John hem till Gustaf för de ville leka. Han stannade även på kvällsmat. Jag och Iris åkte hem och njöt av Ayis goda mat: wokade nudlar, panerade kycklingfiléer och broccoli med massa vitlök. Kan man ha det bättre än att komma hem och huset är städat och maten står klar! Det är lyx!!! Det är skönt att man får varva mellan ytterligheterna: topp eller bott. Nu är vi på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar