onsdag 5 september 2012

Medgång

Efter motgång så kommer...
Eller vad sägs om detta?!! Vaknade imorse och gick upp själv (utan barn runt benen!) och gjorde mig i ordning. Åsa, som sov över, hämtade Iris när hon vaknade och väckte sen John. Alla på strålande humör! Solen skiner, det är friskt på morgonen och luften är bra så det är bara att öppna fönstren och vädra. Åsa gick till jobbet på Sv skolan. Ayi följde barnen till deras skolor. Jag gick på 40 min promenad med Carolina. Underbart väder, som sagt. Enda var att jag gick nästan rakt in i ett spindelnät med en STOR spindel i mitten. Urk. Helt plötsligt var nätet och spindeln bara centimeter framför ansiktet på mig.
Hem och duscha och sen var det Brunch med SWEA. 47 hemmafruar och 1 hemmaman träffades hemma hos Anna som är ordf i SWEA och bor här i området. Vi minglade, pratade och åt en fantastisk buffé. Sorlet var öronbedövande :-)
Nu äter jag lunch hemma på vår lilla uteplats. Fetaostsallad. Mums. Känner mig förvirrad. Vad ska jag göra nu när jag har egentid ända fram till kl 15 (en hel timma!) då barnen ska hämtas. Jo, jag ska åka till poolen. Njuta av solen och läsa en bok. Nice.

1 kommentar:

  1. Maria Sjökvist05 september, 2012

    Underbart Camilla. Passa på och njut nu!! Kram kram

    SvaraRadera