torsdag 15 augusti 2013

Berika mig

Sitter och kollar in kursutbudet inför hösten. Det finns så mycket spännande att prova på, lära sig och upptäcka. Steg ett blir att skriva en prioriteringslista.
Jag tänker i vilket fall sluta med att plugga kinesiska. Klarar mig ok nu och provet gick galant. Vill gärna berika mig med något mer som jag har nytta av i framtiden - privat och/eller i framtida jobb - snart dags för jobbansökning.
Träna och tai chi - är redan inbokat.
Feng shui, kalligrafi, fotokurs, kinesisk matlagning, åka på inköpsmässa...
Någon som har någon åsikt eller erfarenhet att dela med sig av?
Vilken spännande höst!

4 kommentarer:

  1. Kalligrafi, foto och matlagning hänger jag med på trots min ganska så inbokade höst :) Vi får se till att ses snart! Kram Synne!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag återkommer om aktiviteterna. Kul om du och några fler vill hänga på! Träffas gärna. Hörs på telefon! Kram

      Radera
  2. Jag smakar gärna när jag är hemma! /m

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du ska oxå lära dig - tänkte jag ;-)

      Radera