torsdag 8 maj 2014

Ååååååååh.

Shit, vad jag har det bra!!!!!
Sitter och slutför min uppsats till högskolan. Ändrar lite här och där och vässar till den. Jag är mycket stolt. Hur lugn som helst inför inlämningen. Ute planteras en massa rosor och perenner. Jag gick bananas tidigare idag och handlade för 300 rmb och då får du en hel del blommor :-) Första leveransen tog jag med hem på cykeln. Resten körde de hit på flakmoppe. Ayi städar och förbereder kvällsmaten. Dumplings beställt. Solen skiner. Jag har träffat en ny yogalärare som är helt fantastisk. Har haft två privat-lektioner, då de andra fått förhinder och så här tränad och välmående har jag inte varit på år. Efter två timmar. Det är helt fantastiskt! Skillnaden mot annan träning eller yoga jag provat tidigare är att här sträcks kroppen ut. Det är som ett fysiskt pass på gymmet men efteråt har musklerna arbetat men de krymper inte samman utan hela kroppen har stärkts och stretchat. Hemma i Sverige fixar Mats och förbereder inför i sommar. Dags att fortsätta med mitt projekt. En skööööööön känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar