torsdag 29 maj 2014

Bubbel, pool och inget vatten?!!

Igår var det 40 årsfest med bubbel från lunch till midnatt och en och annan Margeritas... Fantastiskt trevligt!

Idag, efter ytterligare en hostnatt då lite alkohol varken verkade göra till eller från, så var det bara att fortsätta plugga... men i en varmare och trevligare miljö. Vid poolen!

Dryga 40 grader och 31 i vattnet gjorde att det blev många dopp. Det var lagom att lyssna på ett avsnitt och läsa anteckningarna och sen ta några simtag.

Jag och barnen badade efter skolan också.
Väl hemma så skulle jag duscha och byta om. Tips! Tvåla inte in dig innan du vet att det finns varmvatten!
Det var lite dåligt tryck men jag tänkte att det tar nog bara längre tid då och passade på att tvåla in mig. Burr.
Det är något större fel med vattenförsörjningen och varmvatten men varför vi inte har varmt vatten förstår jag inte?

Men vad gör det med en liten kall dusch när man har det så kul och gött för övrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar