onsdag 25 april 2012

1:a egna shoppingturen

Premiären gick till IKEA! Ingen som blev förvånad, eller hur?!! Det enda jag kan säga än så länge så i alla fall chauffören förstår är just IKEA. Det gäller ju att prioritera i språkinlärningen. På det stora varuhuset, 3 våningar + 2 våningar garage under, gick jag sen omkring i 3 timmar och kollade in vad vi ska beställa till huset och så gjordes dagens insats: en spjälsäng till Iris. Eftersom hon har problem med tidsomställningen och är vaken mellan 23-02 på nätterna, så känns det bättre att veta var vi har henne och så kanske hon sover lite mer. Hittills har hon gått på upptäcksfärd i rummet och sen krupit upp till mig och då vill hon helst ligga på mig. Hon är ganska nöjd och sååå mysig - jag tycker det är gosigt en stund, sen mest svettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar