lördag 28 april 2012

Hjärnsläpp

Märker att det är mycket nytt på en gång för om jag inte skriver ner det som hänt under dagen så har jag ingen aning nästa dag om vad vi gjorde. Lite scary?!! Så det har blivit lite luckor i skrivandet, men det blir ändå ganska mycket. Mer än vad jag trodde från början. Positivt är också att ag börjar bli riktigt snabb på att skriva.
Jag har i alla fal koll på att Mats ska jobba imorgon. Intervjuer för Volvo, då det är bilmässa här i Beijing just nu, precis intill där vi bor. Han åker kl 6 på morgonen! Jag och barnen ska mysa. Misstänker att John vill cykla och så hoppas jag på besök av någon eller några av de andra fruarna. Välkomna!

1 kommentar:

  1. Karin Nygren29 april, 2012

    Jag tycker du är jätteduktig med uppdatering. När jag får tid att läsa så finns det alltid massa inlägg, vilket är roligt! :-)

    SvaraRadera