torsdag 6 december 2012

Lite hur som

Inläggen här på bloggen hamnar lite hur som tidsmässigt då det inte alltid funkar att koppla upp sig via VPN. Sedan en tid tillbaka kan jag inte publicera inläggen utan att gå via tunneln. Behövdes inte tidigare. När jag sedan är inloggad så tar bloggen de nya inläggen och publicerar dem först. Men det spelar ju mindre roll, men om någon blivit förvirrad så kan detta vara förklaringen. Att barnen först blir friskförklarade och sedan blir sjuka i samma sjukdom är ju inte helt logiskt :-)
Jag skriver oftast via telefonen. Mailen kommer jag över huvud taget inte in på via datorn. Funkar bara via telefonen så det är tur jag har den. Men det blir ju inga längre romaner precis... Börjar dock bli riktigt snabb märker jag på att skriva på detta lilla tangentbord. Även engelskt och kinesiskt finns inlagt så jag kan sms:a till Ayi och chauffören. Men det är ju fortfarande en utmaning. Nu ska jag ta mig an den, blev jag påmind om. Chauffören behöver ju inte komma imorgon då barnen fortfarande är sjuka och inte ska till skolan. Jaha. Då ska jag knåpa ihop lite tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar