onsdag 5 december 2012

Sjukstuga

Då är vi sjuka! John fick jag hämta från skolan idag med hög feber, lite förkyld och senare huvudvärk. Hmm - vad kan det vara?!! När jag senare hämtat hem Iris och vi ätit lite så spyr hon. Själv är jag helt slut efter en orolig natt. John väckte mig till och från med ibland bara 20 min mellanrum. Och så är inte min mage i form alls. Diarré.
På plussidan: Jag behöver inte tänka på vabb och imorgon bitti kommer Ayi och tar hand om oss och fixar det som behövs. Jag å barnen bäddar ner oss i tv-soffan.
Hoppas vi kryar på oss snabbt!
På fredag är det julkonsert på Iris skola och på lördag är det Julfest här i klubbhuset. Mycket skojigt att se fram emot! Både Iris och John är mycket engagerade i sina julshower på sina respektive skolor. Sjunger engelska sånger i bilen och här hemma för fullt. Dags att passa på att sova. Vet ju inte hur natten blir. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar