måndag 31 december 2012

Trött

Nej, nu är jag så j-la trött på dessa fyrverkerier! Har hållit på varenda natt sen vi kom hit och det blir ju naturligtvis bara mer å mer för varje dygn. Imorgon vill jag inte vara här för då lär ju h-vetet braka loss totalt. Var tar man vägen då tro med familjen?!!
Det är så sängen vibrerar av dessa bombliknande smällare. Just nu känns det som jag kommer tillbaka till Beijing efter två veckors semester och är tröttare än någonsin. Men jag njuter av värmen. Jaha, klockan är 00:08 och bomberna dånar på ibland som avlägsna puffar och rätt som det är så tror jag hela huset håller på att flyga i luften. Barnen sover oroligt och John har ikväll haft hörselkåpor på sig men de vaknar ju som vanligt vid 6-7-tiden. Sömn, vad är det?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar