tisdag 9 september 2014

Frisören

Sitter hos frisören. Ska göra slingor och klippa mig. Nu har de hållit på med färg och folie i 1 timme och 10 min och de var två personer de första 30 minuterna. T o m tre. Två som gjorde slingor och en som räckte fram folie. De är fortfarande inte klara med att få i färgen...
Har jag mer hår här eller vad är det som gör att det tar sån tid? Det måste vara väldigt, väldigt många små slingor... Snart dags för tvätt och den härliga massagen. Kanske får bli klippning en annan dag? Det tar tid att snygga till sig. Jag har läst många tidningar och skrivit inlägg på bloggen.

2 timmar och 45 minuter senare. Slingorna är klara och håret är tvättat. Men klippningen hanns inte med. Gå till frisören är inget du gör på lunchrasten i detta land.

Kommentar till fotot:
Jag är redo för Halloween!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar